Toate stelele cazatoare dintr-o viata nu-ti vor ajunge pentru o singura dorinta…
Andrei Cocea

 Stim cu totii ca stelele cazatoare implinesc dorinte, dorintele noastre cele mai arzatoare si cele mai inalte, atat de inalte incat ajung pana la cerurile galaxiei noastre, si poate dincolo, in alte galaxii, in alte ceruri, in timp sau dincolo de timp, in vesniciile luminilor din intuneric… 

Si la fel ca multi altii am incercat si eu… am urmarit cum moare lumina stelelor demult uitate si practic  mi-am pus dorinte pe baza frumusetii dintre contrastul tridimensional lumina, viteza si intuneric… si au ramas doar dorinte finite pe o bolta infinita, infinita desi una din luminile ei a cazut…

Dupa multe incercari cu aceeasi dorinta arzatoare la nenumarate stele caztoare…. Concluzia e citatul care sper sa nu mai fi trecut la nimeni prin inima…si care sa fie o treapta a mea spre primul premiu Nobel …:D 

